joi, 16 februarie 2017

Louise Hay: Cauzele bolilor si cum sa le vindeci prin puterea afirmatiilor


‘Ascult cu dragoste mesajele corpului meu’


OCHII reprezintă capacitatea de a vedea. Când sunt probleme cu ochii, înseamnă de obicei că este ceva ce nu vrem să vedem fie la noi fie la la viaţă: trecut, prezent şi viitor.

Crampe: Teama, intreruperea unui proces
Afirmatie: Am incredere in procesul vietii. Sunt in siguranta.

Dureri: Tanjesti dupa dragoste. Tanjesti sa fii tinut in brate.
Afirmatie: Ma iubesc si ma accept. Sunt iubitor si merit sa fiu iubit.

DURERI DE CAP vin de la propria invalidare. Data viitoare când ai o durere de cap, opreşte-te şi întreabă-te unde şi când nu ai fost de acord cu tine ? Iartă-te şi eliberează-te de problemă şi durerea de cap va dispărea pe loc.
Afirmatie: Ma iubesc si ma aprob. Ma vad pe mine insumi si ceea ce fac cu ochii iubirii. Sunt in siguranta.

Acnee: nu te accepti si nu te placi.
Afirmatie: Iubirea si acceptarea pe care le am pentru mine sunt reflectate in infatisarea mea exterioara.

Dependente: Fuga de tine insuti, neconfruntarea unei frici. Nu stii cum sa iti iubesti eul.
Afirmatie: Sunt in siguranta sa caut inauntrul meu raspunsurile pe care le astept.

Enuriazis: Frica de parinti. De obicei de tata.
Afirmatie: Acest copil este vazut cu dragoste, compasiune si intelegere. Totul este bine.

Boala Addison: Malnutritie emotionala severa. Manie pe sine insusi.
Afirmatie: Cu dragoste, am grija de corpul meu, de mintea mea, de emotiile mele.

AMIGDALITA şi problemele de TIROIDĂ sunt doar creativitate frustrată, de a nu fi în stare să faci ceea ce vrei să faci. Centrul de energie din gât, a cincea chakră este locul din organism unde are loc schimbarea. Când ne opunem schimbării se petrece foarte multă activitate în gât. Observă când tuşeşti sau când altcineva tuşeşte. Ce s-a spus ? La ce reacţionăm ? Este împotrivire sau încăpăţânare sau este o schimbare în proces ? Într-una din lecţiile mele folosesc tusea ca instrument pentru auto-descoperire. De fiecare dată când cineva tuşeşte rog persoana respectivă să- şi auingă gâtul şi să spună cu voce tare: ‘Vreau să mă schimb’ sau ‘Mă schimb’
Alergii / rinita alergica: Esti alergic la cineva care iti neaga puterea sau chiar la tine insuti. Iritat impotriva vietii.
Afirmatie: Lumea este protectoare si prietenoasa. Sunt in siguranta. Sunt impacat cu viata.


Boala Alzheimer: Dorinta de a parasi planeta. Inabilitatea de a infrunta viata asa cum este.
Afirmatie: Totul se intampla la momentul, spatiul, secventa potrivita. Actiunea divina potrivita are loc intotdeauna.

Anemie: Da, dar… Atitudine. Lipsa bucuriei. Frica de viata. A simti ca nu esti suficient de bun.
Afirmatie: Este sigur pentru mine sa experimentez bucuria in fiecare domeniu al vietii mele. Iubesc viata.

Anxietate: A nu avea incredere in curgerea naturala a vietii si in procesul vietii.
Afirmatie: Ma iubesc si ma aprob si am incredere in procesul vietii. Sunt in siguranta.

Ateroscleroza: Rezistenta, tensiune. O lipsa de deschidere neinduplecata. Refuzul de a vedea binele.
Afirmatie: Sunt complet deschis vietii si bucuriei. Aleg sa vad cu dragoste.

Artrita: A te simti neiubit. Critici, resentiment si amaraciune. A nu te simti suficient de bun.
Afirmatie: Sunt iubire. Aleg acum sa iubesc si sa ma aprob. Ii vad pe altii cu dragoste.

Bronsita: Un mediu familial inflamat
Afirmatie: Experimentez pacea si armonia in interiorul meu si peste tot in jurul meu. Totul este bine.

Arsuri: Manie, a arde in interior.
Afirmatie: Creez doar pace si armonie in interiorul meu si in mediul meu. Merit sa fiu bine.

Cancer: Ce te consuma in interior? O suferinta adanca, un secret sau o durere?
Afirmatie: Cu dragoste iert si ma eliberez de tot trecutul meu. Aleg sa imi umplu viata de bucurie. Ma iubesc si ma aprob.

Sindromul de tunel carpian: Manie si frustrare impotriva aparentelor nedreptati ale vietii.
Afirmatie: Acum aleg sa creez o viata care este abundenta. Ma simt in largul meu.

Colesterol mare: Blocarea canalelor bucuriei.
Afirmatie: Aleg sa iubesc viata. Canalele mele de bucurie sunt larg deschise. Este in regula sa primesc.

Cataracta: Inabilitatea de a vedea inainte cu bucurie. Viitor sumbru.
Afirmatie: Viata este plina de bucurie. Astept cu nerabdare fiecare moment.

Rau de masina: Teama. Dependenta. Sentimentul de a fi prins in capcana.
Afirmatie: Ma misc cu usurinta prin timp si spatiu, doar dragostea ma inconjoara.

Boala Cushing: Dezechilibru mental. Extraproductie a unor idei zdrobitoare.
Afirmatie: Imi echilibrez cu dragoste mintea si corpul. Imi aleg acum ganduri care ma fac sa ma simt bine.

Depresie: Manie, deznadejde
Afirmatie: Acum ma mut dincolo de limitarile si fricile altor oameni. Imi creez propria viata.

GREUTATE EXCESIVĂ reprezintă nevoia de protecţie. Căutăm protecţie pentru a nu fi răniţi de criticism, abuz, sexualitate, avansuri sexuale şi de o frică de viaţă în general. Alege-ţi ceea ce ţi se potriveşte! Nu sunt o persoană durdulie, dar în decursul anilor am observat că atunci când mă simt în nesiguranţă şi mi-e greu, pun câteva kilograme pe mine. Când ameninţarea a trecut, greutatea mea revine singură la normal. A te lupta cu greutatea este o pierdere de timp şi energie. Dietele nu au efect, o dată ce te-ai oprit, greutatea creşte din nou. Iubindu-te şi aprobându-te, având încredere în procesul vieţii şi simţindu-te în siguranţă pentru că îţi cunoşti puterea minţii, formează cea mai bună dietă pe care o cunosc. Incepe o dietă pentru gândurile negative şi greutatea ta se va regla singură. Prea mulţi părinţi înfundă gura copilului cu multă mâncare, indiferent care ar fi problema. Aceşti copii cresc aduţi şi ori de câte ori au o problemă stau în faţa frigiderului cu uşa deschisă şi spun: ‘Nu ştiu ce vreau’.

Flatulenta: Idei nedigerate si ingrijorari.
Afirmatie: Ma relaxez si las viata sa curga prin mine cu usurinta.

Hernie de disc: Relatii rupte, a simti poverile
Afirmatie: Mintea mea este libera si curatata. Las trecutul in urma si merg catre nou. Totul este bine.

Osteoporoza: Sentimentul ca nu ti-a mai ramas niciun sprijin in viata.
Afirmatie: Iau atitudine pentru mine si viata ma sprijina in moduri pline de iubiri, neasteptate.

Pancreatita. Pancreasul reprezinta dulceata vietii, prin urmare pancreatita poate insemna respingere, manie si frustrare din cauza ca viata pare a-si fi pierdut dulceata.
Afirmatie: Ma iubesc si ma aprob si eu singur creez dulceata si bucurie in viata mea.

Boala Parkinson: Teama si dorinta intensa de a controla totul si pe toti.
Afirmatie: Ma relaxez stiind ca sunt in siguranta. Viata este pentru mine si am incredere in procesul vietii.

Ulcer peptic: teama. Un sentiment ca nu esti suficient de bun. Nerabdator sa placi si sa multumesti pe altii.
Afirmatie: Sunt suficient. Ma iubesc si ma aprob. Sunt impacat cu mine insumi. Sunt minunat.

PIELEA reprezintă individualitatea noastră. Problemele cu pielea înseamnă în general că ne simţim individualitatea ameninţată într-un fel sau altul. Simţim că alţii au putere asupra noastră. Avem pielea subţire. Cineva ni se bagă sub piele, ne simţim jupuiţi de vii, ni se furnică pielea. Unul dintre cele mai rapide moduri să te vindeci de afecţiuni ale pielii este să te protejezi şi să te îngrijeşti prin a spune mereu: ‘Mă aprob’ de câteva sute de ori pe zi. Ia-ţi puterea înapoi!
Psoriazis: Teama de a fi ranit. Inabusirea simturilor. Refuzul de a accepta responsabilitatea pentru propriile sentimente.
Afirmatie: Sunt viu si ma bucur de viata. Merit si accept tot ce este mai bun in viata. Ma iubesc si ma aprob.

Reumatism: Victimizare. Lipsa iubirii. Amaraciune cronica. Resentiment.
Afirmatie: Imi creez propriile experiente. Pe masura ce ma iubesc si ma aprob pe mine si pe altii , i devin din ce in ce mai buni.

Vitiligo: A nu apartine. A te simti pe dinafara lucrurilor. A nu te simti ca fiind unul din grup.
Afirmatie: Eu sunt chiar centrul vietii si sunt in totalitate conectat in dragoste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu