miercuri, 14 decembrie 2016

Eu sunt



Pe o aripa de vant

Eu sunt,

Pe un firicel de nisip

Eu exist,

In infinitul cerului

Ma vezi,

In adancul pamantului

Ma simti...

Eu sunt acolo, peste tot!

Oare tu Ma vezi?

Oare tu te vezi?

Eu sunt tu si tu esti Eu!

Tu Ma iubesti cum te iubesti pe tine?

Iubirea Mea este puterea ta...

Ridica-te si vino catre Mine!

Inaripate fiinte ati fost multe,

Si tu ai fost, si esti!

Deschide-ti aripile si viseaza

Tot ce-ti doresti...

Vei avea

Atunci cand vei crede

Cu tot sufletul tau

Ca Eu exist

In Tot , si in tine...

Vei avea tot ce-ti doresti

Iubire, iubire tu sa cauti

Si vei gasi iubire

Iubire tu sa ceri,

Iubire tu sa dai

Si vei fi iubire

Atunci vei intelege

De fapt ce este

Iubirea PURA

Cand vei face loc in sufletul tau

Pentru Mine!

Pentru Mine tu existi,

Prin Mine tu respiri,

Prin Mine tu iubesti,

Prin Mine tu daruiesti,

Prin Mine tu ierti

Si faci toate lucrurile sa se implineasca

Doar prin Mine!"

Magic


<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu