miercuri, 14 decembrie 2016

Magia viselor , mesaje pentru tine

    Visele sunt imagini , sentimente, idei pe care mintea noastra le creaza in timpul somnului . Cel putin aceasta este definitia visului... Eu cred ca visele sunt mai mult decat atat , ele sunt o posibilitate uriasa de autocunoastere, o modalitate prin care subconstientul nostru ne trimite mesaje; depinde de noi daca dorim sa le descifram , sau nu :)
    In copilarie aveam foarte multe cosmaruri , eram urmarita , cadeam de pe un turn, cel mai adesea visam un caine negru imens care ma urmarea si vroia sa ma omoare, fiecare vis se intampla intr-un alt context, esenta era aceeasi...La un moment dat , ingrozita de aceste vise imi repetam in fiecare seara inainte de culcare "nu vreau sa mai visez, nu vreau sa mai visez!". A fost o perioada de cativa ani in care nu imi aduceam aminte sa fi visat ceva, pana acum cinci ani cand mi-am visat trupul mort vorbindu-mi. Spre surprinderea mea , nu a fost un vis care sa ma ingrozeasca , a fost un vis cu mesaj. Atunci am inceput sa caut raspunsuri de la alti oameni , de pe internet ... Visele au inceput sa fie din ce in ce mai dese , cu intamplari parca desprinse din alta lume, o lume magica, o lume plina de simboluri si personaje magice. Visam locuri unde nu fusesem in aceasta viata, nu citisem despre ele , iar cand am inceput sa le caut , spre surprinderea mea, chiar existau...Am inceput sa scriu intr-un jurnal de vise tot ce imi aminteam. De-a lungul timpului am observat ca anumite simboluri, numere , personaje se repetau in mod frecvent si in viata de zi cu zi intalneam sincronicitati care imi apareau inainte cu 2 , 3 zile si in vise.
   Mesaje pot veni in timpul viselor dar si in starea de veghe , prin oameni , deschizi televizorul si auzi o fraza care parca te indeamna sa faci un lucru la care tu te gandesti de ceva timp , sau deschizi o carte si ti se raspunde la o intrebare care te framanta de ceva timp.... modalitati sunt multe dar oare tu esti atent?
   Ce simboluri, elemente repetitive iti apar in vise?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu